Associació de Veïns i Veïnes del Poblenou

AVARIA TELEFONICA AL POBLENOU

Com sabeu, durant pràcticament un mes i mig vam patir una important avaria telefònica provocada per una inundació de les instal·lacions de cable propietat de Telefónica. Davant d’aquesta situació, l’atenció rebuda per la cía de telefonia esmentada va ser inadmissible, però finalment vam aconseguir tenir dues reunions amb la seva Direcció i amb l’Ajuntament de Barcelona (també amb una deficient actuació pel que fa a les persones que van estar sense servei de teleassistència), per tal de rebre explicacions i pressionar per aconseguir solucionar el greu problema de forma urgent.

Solució de l’avaria

A partir d’aquesta pressió veïnal, van posar els mitjans necessaris i el dia 30 de desembre van restablir el funcionament dels darrers telèfons avariats.

Abonament per incompliment del servei

Els abonats de Telefónica han de rebre l’abonament pels dies que  no van tenir servei de telèfon a les properes factures (com a molt tard van dir que a la factura del mes de febrer). Els abonats d’altres operadors han de reclamar directament a la seva companyia.

Compensació a establiments comercials pels perjudicis ocasionats

A la darrera reunió es va acordar que l’EIX COMERCIAL DEL POBLENOU presentaria una reclamació conjunta que TELEFÓNICA estudiaria.

Aprovació d’un protocol d’actuació entre AJUNTAMENT DE BARCELONA I TELEFÓNICA per situacions d’avaries massives

Vam exigir que s’estableixi aquest protocol i tenir coneixement del mateix, per tant farem el seguiment adient per aconseguir que mai més torni a passar una situació com la viscuda!!!

Tanmateix el servei de teleassistència de l’Ajuntament de Barcelona també haurà d’implantar les millores necessàries per a garantir l’assistència a les persones que puguin estar afectades en aquestes situacions.

Gràcies pel vostre suport i assistència a l’assemblea realitzada.

Gener del 2017

AVV POBLENOU i ACS BAC DE RODA

Casal de Barri del Poblenou

Rambla Poblenou, 49